Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Já zase znám spoustu lidí vyznačujících se tím, že ať udělají jakoukoliv blbost, oni jsou stejně nejlepší a mají pravdu. Takoví byli už jako malí a kinsensus je zcela nemožný - prevíti.

1 0
možnosti
Foto

Zaujímavý článok, nikdy som si na toto nevedela odpovedat, mne ako žiačke sa to nepáčilo, páčilo sa mi až hodnotenie na VŠ, mojim deťom sa tiež nepáčil spôsob hodnotenia v školách.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Janka, všimla jsem si, že také publikujete, čím se zabýváte? Můžete psát na info@babyonline.cz, je přímo na mě. Krásnou sobotu, Jana M.

1 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2683x
Popularizátorka medicíny, propagátorka rodinné sexuální výchovy a komplexní předškolní přípravy.

Nadšenkyně lékařského vzdělávání veřejnosti, komplexní péče o zdraví a anti-aging medicíny.

Díky péči o děti, zvláště ADHD syna, se vzdala kariéry, aby si našla novou. Nedostatek kvalitních informací v péči o dítě ji vedl k založení odborně garantovaného rodičovského portálu Babyonline.cz, vysoké nároky na všeobecné vzdělání k vydávání knížek v edici Pro chytré hlavičky, včetně předškolní přípravy a sexuální výchovy. Touha po komplexním přístupu v životě i medicíně přispěla ke spuštění portálu ZdravéOmlazení.cz, pro aktivní lidi, zvláště ženy 40+.

Seznam rubrik