Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A22n60n59a 15R80a45d40o37v97á

14. 6. 2018 16:03

Samozřejmě, že jde i peníze, místy s "bonusem", v podobě zaklínadla, že je něco "komunistické". Tím zaklínadlem se mimo jiné docílilo toho, že i např. Na ZŠ nejsou sjednocené osnovy "máme tu svobodu, né..." takže dítě z nějakého důvodu přecházející z jedné školy na jinou, se může setkat 2x se stejnou látkou, nebo jí úplně minout....ba ani vyjmenovaná slova nejsou sjednocená, protože nekdo potřeboval "svobodně a nekomunisticky (?)" slova buďto jen přeházet, nebo obcas nějaké vyjmout, či přidat... :-/

0 0
možnosti
Foto

Paradoxem je, že u nás o všem opět rozhodují (asi stejně jako v 50. letech) "odborníci s funkcemi", kteří ničemu nerozumí, viz například nepodařená inkluze, která měla zaručit vzdělání i těm, kteří žádnou šanci se něčemu kloudnému /pro svoje od přírody snížené iQ/ naučit - opravdu nemají. ;-(

0 0
možnosti

já vám děkuji za tento blog. Prakticky jste popsala to, co já si myslím. Mám dceru r.1998 a po odchodu manžela, když bylo dceři 1,5 roku jsem musela nastoupit do zaměstnání. Tehdy ještě jesle naštěstí existovaly. Začala do nich chodit ve 2 letech a dodnes na to dcera vzpomíná, jak to tam bylo úžasné. A personál byl skvělý a velmi profesionální. Vůbec nechápu jak mohlo dojít ke zrušení jeslí. Již tehdy byl o ně velký zájem a já měla štěstí, že mi dceru vůbec vzali.

0 0
možnosti
Foto

To jste si dovolila moc - mít vlastní názor a kritizovat vrchnost, že něco dělá špatně ;-D Jinak karma a R^. Jsem prakticky (s několika málo odlišnostmi) stejný názor, i když už děti nemám. Pamatuju si ale časy, kdy jsem je s manželkami vychovával.

0 0
možnosti
Foto

I když s Vámi nesouhlasím ve všem (ale na tom nic není, životy prostě máme různé) dvouleťáčci do školek nepatří. Měli by mít svůj režim, své podmínky, své "tety" možná méně vzdělávací (i když i v jesličkách se vzdělávalo), ale schopné dětem přizpůsobovat podmínky. Jsou ještě prostě malí.

4 0
možnosti
Foto

Velká karma. Mě osobně se ta věc týká jen velmi málo, vlastně jen nejmladšího vnuka, narozeného v jednu t.r.

Logicky jsem se tedy o problematiku jeslí nezajímal a nyní s velký údivem zjišťuji, že někdo "moudrý" mezitím jesle zrušil.

Ano, to se dá říci o mnoha věcech, které nastaly po roce 1989. Charakterizoval bych je "z bláta do louže" a nejenom okolo jeslí. I celé školství s inkluzí se zdá být postavené na hlavu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2683x
Popularizátorka medicíny, propagátorka rodinné sexuální výchovy a komplexní předškolní přípravy.

Nadšenkyně lékařského vzdělávání veřejnosti, komplexní péče o zdraví a anti-aging medicíny.

Díky péči o děti, zvláště ADHD syna, se vzdala kariéry, aby si našla novou. Nedostatek kvalitních informací v péči o dítě ji vedl k založení odborně garantovaného rodičovského portálu Babyonline.cz, vysoké nároky na všeobecné vzdělání k vydávání knížek v edici Pro chytré hlavičky, včetně předškolní přípravy a sexuální výchovy. Touha po komplexním přístupu v životě i medicíně přispěla ke spuštění portálu ZdravéOmlazení.cz, pro aktivní lidi, zvláště ženy 40+.

Seznam rubrik